0  |  0

نخستین رویداد کارآفرینی تیک

نخستین رویداد کارآفرینی تیک

رویداد کارآفرینی تیک روز پنج‌شنبه ۲ دی‌ماه۱۳۹۵ در شتاب‌دهنده فناوری تیک کرمانشاه برگزار می‌شود.
این رویداد با هدف آموزش و ترویج فرهنگ کارآفرینی کمک می‌نماید تا بازیگران حاضر در زیست‌بوم کارآفرینی استان و منطقه با یکدیگر در ارتباط بوده و از تجربیات هم بیاموزند. مشابه این رویداد در اغلب شهرهای معتبر دنیا برگزار می‌شود و اغلب شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله گوگل ، فیس‌بوک و . . . از حامیان و برگزارکنندگان اصلی این قبیل رویداد‌ها می‌باشند.
در رویداد تیک:
• با موسسین استارت‌آپ‌های مطرح کشور آشنا می‌شوید
• داستان موفقیت ، پیدایش و رشد کسب‌وکارها را می‌شنوید
• دوست و همکار پیدا می‌کنید
• با نیرو‌های متخصص جدید آشنا می‌شوید
• ایده‌های خود را شکل می‌دهید
• با مفاهیم مدیریت کسب‌وکار آشنا می‌شوید
• تیم‌های کارآفرینی آینده خواهید شد
رویداد کارآفرینی تیک به‌ صورت دو ماه یک بار برگزار خواهد شد.
در اولین رویداد تیک موسسـین موفق استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان در فضایی کاملا دوستانه داستان، کسب‌وکار و زندگی حرف‌های خود را با حاضرین سهیم شده و از چالش‌ها و موفقیت‌های خود سخن می‌گویند. پس از هر مصاحبه بستری فراهم خواهد شد که مدل کسب‌وکار مربوطه مورد بررسی قرار گیرد. همچنین با مطرح کردن سه ایده که قبلا در شتاب‌دهنده تیک ثبت شده‌اند در مدتی کوتاه و با استفاده از فضای شتاب‌دهنده، صاحبان ایده با تیم‌سازی مدل کسب‌وکار ایده خود را تدوین می‌کنند و میهمانان ضمن مشاهده چگونگی استخراج مدل کسب‌وکار کارآفرینان موفق و به چالش کشیدن این مدل‌ها به‌ صورت عملی با این مفهوم آشنا می‌شوند. این رویداد همچنین فرصتی برای گفتگوی میهمانان با یکدیگر و آشنایی آن‌ها با توانایی‌ها و پروژه‌های یکدیگر و شبکه‌سازی بین آن‌ها است.
در پایان نیز به بررسی مدل‌های کسب‌وکار و نقاط ضعف و قوت آن‌ها پرداخته خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com