0  |  0

بانوان کارآفرین تا 1500 میلیون ریال تسهیلات دریافت می کنند

بانوان کارآفرین تا 1500 میلیون ریال تسهیلات دریافت می کنند

عبدالله سامری در نشست کمیته اقتصادی اتاق بازرگانی صنایع و کشاورزی خرمشهر با محور تاسیس و راه اندازی بازارچه بانوان کارآفرین، شناسایی فعالان اقتصادی و معرفی آنان به صندوق مهر رضا(ع) برای دریافت تسهیلات را خواستار شد.
وی با بیان اینکه اختراعات و ابداع بانوان خرمشهری باید به ثبت برسد، گفت: اختراع بانوان همچون عروسک اذان گو و نمازخوان در کشور کم نظیر است و باید به مرحله تولید انبوه برسد.
سامری در بخش دیگری از سخنانش، راه اندازی بازارچه بانوان در خرمشهر ضروری خواند و گفت: با توجه به اینکه زمینی در کنار ساحل کارون برای احداث بازارچه بانوان جانمایی شده، لازم است سرمایه گذار بومی برای احداث این بازارچه جذب شود تا از پتانسیل ها و توانمندی های بانوان خرمشهر استفاده شود.
عضو مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات بیکاری را رفع کند، گفت: در این راستا برای ایجاد اشتغال باید بخش خصوصی برای سرمایه گذاری وارد عرصه اقتصادی شود.
سامری راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی بانوان در پایانه مرزی شلمچه از از راهبردهای رونق اشتغال بانوان در این شهرستان خواند و گفت: با راه اندازی این بازارچه، مسافران عراقی، مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان در مرز شلمچه، از تولیدات و محصولات نمایشگاه صنایع دستی بانوان کالا خرید می کنند.
 نشست کمیته اقتصادی با محوریت تاسیس و راه اندازی بازارچه بانوان کارآفرین با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، بانوان کارآفرین و جمعی از مسئولان محلی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com