0  |  0

ایده‌های برتر کارآفرینی در حوزه خدمات جویشگر بومی معرفی شد

ایده‌های برتر کارآفرینی در حوزه خدمات جویشگر بومی معرفی شد

این رویداد با هدف شناسایی کارشناسان و تیم های علاقمند به فعالیت در زمینه محتوا و خدمات جویشگر بومی، شناسایی ایده‌های برتر برای سرمایه گذاری، فرهنگسازی در خصوص جویشگرهای بومی، تلاش برای حداکثر کردن میزان مشارکت مخاطبان و علاقمندان این حوزه برگزار شد.
محورهای رویداد کارآفرینی محتوا و خدمات جویشگر بومی شامل توسعه موتور جستجوی متنی، تصویری، ویدئو، صوت، نقشه، توسعه خدمات مبتنی بر اخبار، ارائه خدمات متنوع مکان محور در وب و بستر موبایل، جمع آوری، تولید و به روز رسانی داده بومی پرکاربرد، طراحی و توسعه سامانه پالایش هوشمند محتوا، توسعه سرویسهای جستجوی خاص منظوره(ملک، شغل، سلامت و…) و سایر حوزه‌های مرتبط با جویشگرها بود.
تیم پژواک با ایده «شخصی سازی جستجوی مقالات بر اساس سطح دانش و علایق کاربر»، تیم پیازچه با «ایده موتور جستجوی کاگنتیو – مفهوم گرا»، تیم جهانگردان با ایده «دستیار هوشمند سفر (مدیریت هوشمند مسافرت) »، تیم جیک و بوک با ایده «شبکه اجتماعی خاص منظوره ( کتاب و کتابخوانی)» موفق به دریافت جایزه شدند.
همچنین تیم راوی ایرانشهر با ایده «رسانه مجازی محتوا محور و مکان محور»، تیم رسام پرداز با ایده «مکان یاب هوشمند spot»، تیم فناوری سازان راهی روشن با ایده «شبکه اجتماعی فالو»، تیم کاوانا با ایده «جست و جوی احکام»، تیم Blue Bit با ایده «سامانه هوشمند پرسش و پاسخ مبتنی بر فعالیت کاربران» و تیم TMICTO با ایده «My soul» از جمله ۱۰ تیم برتر و استارتاپ در این حوزه موفق به دریافت جایزه شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com