0  |  0

۲۰۰ نفر از تسهیلات سربازی شرکت های دانش بنیان استفاده کردند

۲۰۰ نفر از تسهیلات سربازی شرکت های دانش بنیان استفاده کردند

محمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت های دانش بنیان با بیان اینکه مهمترین فعالیت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، تدوین و اجرای برنامه‌های حمایتی از سربازانی است که در یک شرکت دانش بنیان فعالیت می کنند، اظهار داشت: اخیرا تسهیلات نظام وظیفه به افرادی که در شرکتهای دانش بنیان فعالیت می کنند ارائه می شود.
وی افزود: در همین راستا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای پشتیبانی از فعالیت ­های تخصصی دانش آموختگان برتر دانشگاهی که به فعالیت ­های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان اشتغال دارند، تسهیلات نظام­ وظیفه تخصصی را در نظر گرفته است.
دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان با بیان اینکه با استفاده از این تسهیلات، افراد می توانند علاوه بر گذراندن دوره سربازی، در شرکت خود فعالیت می کنند، گفت: تا کنون ۲۰۰ نفر توانسته اند از این تسهیلات نظام وظیفه برخوردار شوند. این تعداد هر روزه قابل تغییر و رو به افزایش است.
صاحبکار در خصوص شرایط سربازان اظهار کرد: موفقیت‌های علمی در دانشگاه (در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فناورانه )، برگزیده شدن در جشنواره‌های علمی،پژوهشی،‌ فناورانه مورد تأیید بنیاد، از ویژگی هایی است که افراد می توانند با آنها از تسهیلات نظام وظیفه برخوردار شوند.
وی افزود: همچنین اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزیده شدن در جشنواره‌های معتبر ادبی و هنری یا فعالیت‌های‌ قرآنی مورد تأیید بنیاد و کسب جایزه‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان نیز از دیگر شرایط استفاده از تسهیلات نظام وظیفه به شمار می روند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com