0  |  0

کسب مهارت و کارآفرینی از رویکردهای دانشگاه امام جواد (ع) است

کسب مهارت و کارآفرینی از رویکردهای دانشگاه امام جواد (ع) است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، محمدعلی وحدت ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: دانشگاه امام جواد (ع) با سابقه 10 ساله‌ای که در امر آموزش و تربیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارد تنها کسب مهارت از سوی دانشجویان و کارآفرینی در بازار را به عنوان اهداف اصلی و رویکرد خود دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: این مرکز آموزشی با توجه به اهدافی که برای خود دیده است، کیفیت آموزش با هدف جذب در بازار کار را دنبال می‌کند تا فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بدون دغدغه خاطر پس از گذراندن دوره آموزشی وارد بازار کار شوند.

این مقام علمی اضافه کرد: با به‌کارگیری و استفاده از اساتید مجرب و برنامه‌ریزی مناسب، سعی بر این بوده تا همواره کیفیت محتوای آموزشی و کارآفرینی فارغ‌التحصیلان محقق شود که به این مهم نیز دست یافته‌ایم.وی با بیان اینکه رشته‌های تحصیلی متناسب با نیاز جامعه و بازار کار در این مرکز آموزشی تدریس می‌شوند عنوان کرد: همواره سعی شده تا رشته‌هایی که تقاضای زیادی برای پذیرش دانشجو دارد وارد دانشگاه شود.

وحدت افزود: برای سال تحصیلی جدید نیز مجوز برخی رشته‌های مورد نیاز از وزارت علوم اخذ شده که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو پذیرفته می‌‌شود.وی اضافه کرد: گرچه این مرکز آموزشی انتظار ندارد که رتبه‌های بالای علمی وارد این دانشگاه شوند اما همواره بر اصول آموزشی خود پایبند بوده و هر دانشجویی را که بپذیریم، با آموزش مهارت‌های لازم و نیاز بازار کار، روانه جامعه و حوزه کسب و کار می‌کنیم که این برای ما افتخاری بزرگ است.

رییس دانشگاه امام جواد(ع) یزد عنوان کرد: درصد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه امام جواد(ع) بالاست و این نشان می‌دهد که مهارت‌آموزی‌ها در این مرکز بی‌تاثیر نبوده و موفق عمل کرده‌ایم.وی بیان داشت: همواره تلاشمان بر این بوده تا کارهای متمایزی انجام دهیم و ارتباط خود را با دانشجویان تقویت کنیم و با شناسایی اهداف و نیازها در راستای آموزش مهارت گام برداریم.

وحدت با اشاره به راه‌اندازی انجمن فارغ التحصیلان اضافه کرد: تلاش شده تا از ظرفیت فارغ‌التحصیلان در بخش‌های مختلف استفاده شود.وی با بیان اینکه تلاش ما جذب دانشجویان بومی استان و استفاده از مهارت آن‌ها در استان است اظهار داشت: بومی شدن دانشجویان در استان، بسیاری از مشکلات جامعه و دغدغه‌ی خانواده‌ها و مشکلات بعدی تحصیل در خارج از استان را کم می‌کند.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com