0  |  0

رویکرد دولت، سرمایه‌گذاری در پارک‌های علم و فناوری

رویکرد دولت، سرمایه‌گذاری در پارک‌های علم و فناوری

معاون علمی فناوری رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش بنیان رویکرد دولت، سرمایه‌گذاری برای اقتصاد دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری،  پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت :اساس اقتصاد دانش بنیان،پارک‌های علم و فناوری در کشور است و قرار است دولت در این حوزه نیز تحول ایجاد کند اما منابع آن محدود است و ایجاد تحول و اقتصاد دانش بنیان در کشور نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.
دکتر سورنا ستاری با اشاره به لزوم توجه به بخش خصوصی برای ایجاد اقتصاد دانش بنیان در برنامه ششم توسعه افزود: در حال حاضر صندوق نوآوری و شکوفایی علاوه بر ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان، تلاش می‌کند زیرساخت‌های این بخش را با همکاری سیستم بانکی کشور تقویت کند تا این شرکت‌ها از نظر ضمانت نامه بانکی مشکلی نداشته باشند.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز از ساخت برج شهید ستاری در پارک علم و فناوری خراسان رضوی با 10 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت : در این برج امکان استقرار 88 شرکت دانش بنیان وجود دارد و شرکت‌هایی که دارای واحد توسعه هستند یا به فضای کاری نیاز دارند در قالب شرکت‌های نرم افزاری، زیارتی، بین‌المللی و رایانه ای می‌توانند در این برج مستقر شوند.
حسن علم‌الهدایی افزود: در حال حاضر 141 شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی فعال هستند که در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و داروسازی فعالیت دارند .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com