0  |  0

لزوم به‌کارگیری ایده‌های نو در راه‌اندازی کسب و کارهای جدید

لزوم به‌کارگیری ایده‌های نو در راه‌اندازی کسب و کارهای جدید

حسنعلی باغبانیان یک کارشناس تجارت الکترونیک با بیان اینکه به دلیل نوپا بودن فروشگاه های اینترنتی در ایران مردم در بسیاری موارد نمی توانند به خرید اینترنتی اعتماد کنند، گفت: تصحیح فرهنگ خرید و فروش سنتی و اطلاع‌رسانی درباره مزایای خرید به شیوه اینترنتی بهترین راه کار حل است.
حسنعلی باغبانیان افزود: اگر مردم بدانند که با خرید اینترنتی چه سهمی در کاهش ترافیک، آلودگی و اشتغال زایی دارند قطعا به این سمت رو می آورند.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه گسترش خرید و فروش اینترنتی، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در این زمینه مراحل سخت دریافت مجوز تولید و فروش برخی محصولات به صورت اینترنتی است که دولت باید مسیر را هموار کند.
وی ادامه داد: علیرغم مشکلات موجود، متقاضیان راه اندازی کسب وکارهای جدید باید با خلاقیت و ایده های نو برآوردهای منطقی و صحیح از پروژه برای رسیدن به موفقیت تعریف کنند. برای مثال یکی از فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل اینکه نمی توانست با فروشگاه های سطح شهر رقابت کند رویکرد ارائه یک گارانتی صحیح را در پیش گرفته و در این فروشگاه هر مشتری که از خرید راضی نباشد حتی اگر کالا را مصرف کرده باشد می تواند کالا را مرجوع کند و تمام پول را پس بگیرد.
باغبانیان با تاکید بر لزوم به کارگیری ایده های جدید در راه اندازی کسب وکارهای نو توضیح داد: همچنین یک فروشگاه اینترنتی نیز در کنار فروش الکترونیکی در حوزه تولید کالای ملی نیز ورود کرده است و با برخورداری از کارخانه های مختلف، به یک تولید کننده محصولات گیاهی دارویی تبدیل شده است.
وی افزود:این مجموعه همچنین با راه اندازی سایت اطلاع رسانی و دانشنامه 5040 تولید محتوا می‌کند و با راه اندازی بخش بازاریابی امکان درآمدزایی از سایت را برای کاربران خود فراهم کرده است.
وی یادآور شد: مجموعه خلاقیت‌ها و ایده‌‌های نو در کنار تعریف و انتظارات منطقی و صحیح، مسیر رسیدن به موفقیت و پاگرفتن کسب‌وکارهای جدید را هموار می‌کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com