0  |  0

یازدهمین جشنواره‌ کارآفرینان برتر استان البرز برگزار می‌شود

یازدهمین جشنواره‌ کارآفرینان برتر استان البرز برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی البرز از ثبت نام 222 نفر در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خبرداد.
اسماعیل خلیلی اظهارکرد: این جشنواره صبح روز پنج شنبه (30 دی)، در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در مجموع 222 نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ازمیان آنها 14 نفر انتخاب شدند.
خلیلی افزود: کارآفرینان برترحوزه کشاورزی، صنعت و خدمات استان به جشنواره ملی راه پیدا کرده و با کارآفرینان برتر سایر استان ها رقابت می‌کنند.
این مسئول درباره چگونگی انتخاب این افراد برتر این جشنواره توضیح داد: پس از ثبت‌نام کارآفرینان برای شرکت در جشنواره ،در مرحله اول اطلاعات آن‌ها بر‌اساس شاخص‌ها و امتیازات وزارت خانه به‌صورت سیستمی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرزتوضیح داد: پس از جمع‌بندی امتیازات و پالایش اطلاعات، افرادی که امتیازات لازم را کسب‌ کرده بودند مشخص و بعد از بازدید داوران جشنواره از محل و بررسی‌ کارگروه علمی، نفرات برتر انتخاب شدند.
خلیلی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذای شده، این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی‌ کارآفرینانی است که می‌توانند زمینه اشتغال پایدار در استان را ایجاد کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com