0  |  3

افزایش 5 میلیون دلاری ثروت مالک فیس‌بوک در 2 هفته

افزایش 5 میلیون دلاری ثروت مالک فیس‌بوک در 2 هفته

ثروت "مارک زاکربرگ" مؤسس و مالک آمریکایی شبکه اجتماعی فیس‌بوک در دو هفته ابتدایی سال 2017 به مقدار 5 میلیون دلار افزایش یافت.، روزنامه انگلیسی The Sun نوشت افزایش ارزش سهام شرکت فیس‌بوک در روزهای ابتدایی سال 2017 بی‌سابقه بود.
ارزش سهام این شرکت آمریکایی طی تنها دو هفته ابتدایی سال 2017 به 44.2 میلیارد پوند انگلیس معادل 53.8 میلیارد دلار آمریکا رسید.
مارک زاکربرگ موسس شبکه اجتماعی فیس‌بوک و مالک 410 میلیون سهم از مجموعه سهام شرکت فیس‌بوک است.
با این افزایش، مبلغ 5 میلیون دلار به ثروت زاکربرگ افزوده شد و به این ترتیب وی در جایگاه پنجمین ثروتمند بزرگ جهان قرار گرفت.
بر اساس نظر کارشناسان، آغاز اصلاحات مربوط به محتوای خبری فیس‎‌بوک که اخیرا آغاز شد، دلیل اصلی افزایش ارزش سهام در روزهای نخست سال نو میلادی است.
پس از این افزایش چند میلیونی ترتیب فهرست ثروتمندان جهان به شکل زیر خواهد بود:
1- "بیل گیتس" مؤسس شرکت مایکروسافت
2-"وارن بافت" مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی"
3-"جف بزوس" مدیرعامل و موسس آمازون
4-"آمانسیو اورتگا"، مؤسس شرکت ایندیتکس و مالک فروشگاه‌های زارا
5- "مارک زاکربرگ" موسس و مالک فیس بوک

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: عصر ایران
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com