0  |  0

شرکت های دانش بنیان مدیریت ارتباط با مشتریان را آموزش می بینند

شرکت های دانش بنیان مدیریت ارتباط با مشتریان را آموزش می بینند

در راستای توانمندسازی و کیفی سازی شرکت های دانش بنیان در حوزه بازاریابی و مدیریت تجاری، کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برگزار می شود.
این کارگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری یکی از کارگزاران خدمات آموزشی خود روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برپا خواهد شد. شرکت های دانش بنیان جهت حضور در این دوره آموزشی می توانند از حمایت ۷۵ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.
از آنجا که هدف هر کسب و کاری ایجاد و نگهداشتن مشتری است، انتطار می رود در این دوره مدیران ارشد، مدیران فروش و کارشناسان بازرگانی نسبت به توسعه مهارتهای ارتباط موثر با مشتریان جهت توسعه سازمان و مهارت های تفکر استراتژیک نسبت به بازار و مشتری آگاهی های لازم را کسب کنند. این مدیران نیز می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به http://cbd.nsfund.ir/learning-crm مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com