0  |  0

برگزاری همایش توسعه کارآفرینی/ توسعه کارآفرینی زنان

برگزاری همایش توسعه کارآفرینی/ توسعه کارآفرینی زنان

مدیرعامل انجمن ملی زنان کارآفرین از برگزاری سیزدهمین همایش توسعه کارآفرینی زنان در روز ٢٧ بهمن ماه در تهران خبر داد.
فیروزه صابر روز دوشنبه در سلسله نشست های مقدماتی همایش توسعه کارآفرینی با موضوع فرهنگ وکارآفرینی در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری این مطلب را بیان کرد.
وی اظهار داشت: این انجمن تاکنون ١٢ همایش توسعه کارآفرینی در کشور برگزار کرده تا بتواند زمینه توسعه کارآفرینی زنان را فراهم کند.
صابر تصریح کرد: انجمن زنان کارآفرین ١٢ سال فعالیت دارد در این سال ها با تجربه برگزاری ١٢ همایش نشان داد می تواند این نشست ها را به شیوه ای مطلوب و برای شناسایی فرصت های کارآفرینی برگزار کند.
وی ادامه داد: رویکرد امسال شناسایی فرصت ها و راهکارها و چالش های حوزه کارآفرینی زنان است.
صابر اضافه کرد: سه ضلع دولت برای فراهم کردن امکانات، زنان و نهاد مدنی مانند انجمن ملی زنان کارآفرین باید با هم باشند تا توسعه شکل گیرد.
صابر خاطرنشان کرد: انجمن خیلی از راهها را پیش رو دارد تا بتواند به توسعه کارآفرینی برید و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی مقوله فرهنگ را بسیار اساسی دانست و گفت: عنصر فرهنگ هم می تواند فرصت سازی و هم محدودیت ایجاد کند و ما به رویکرد فرهنگ بیشتر نگاه می کنیم.
صابر اضافه کرد: کارآفرینی زنان باید در کل جامعه باشد و مسأله زنان باید برای همه جامعه مطرح شود تا بتوانیم به دریافت های مشترک برسیم و این دغدغه جدی را حل کنیم تا توسعه فرهنگ کارآفرینی را داشته باشیم.
سلسله نشست های مقدماتی همایش توسعه کارآفرینی با موضوع فرهنگ وکارآفرینی در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور تعدادی از زنان کارآفرین در حال برگزاری است.
در این نشست شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com