0  |  0

رویداد ایده‌پردازی اسباب‌بازی برگزار می‌شود

رویداد ایده‌پردازی اسباب‌بازی برگزار می‌شود

استارتاپ اسباب‌بازی و رویداد ایده‌ پردازی ‌بازی با رویکرد محیط زیست، در روزهای بیست‌ وهشتم بهمن‌ ماه بصورت پیش‌ رویداد و هفتم اسفند ماه به‌ صورت رویداد اصلی به میزبانی بنیاد نخبگان استان مازندران در ساری برگزار خواهد شد.
اشتغال‌ آفرینی از طریق ایجاد کسب‌ وکار دانش‌بنیان، شناسایی و هدایت ایده‌ها و طرح‌های برتر، رفع معضلات زیست‌محیطی با آموزش مناسب و همچنین ارائه تسهیلات به‌منظور راه‌اندازی شرکت‌های نوپا در حوزه اسباب‌بازی از مهمترین اهداف این رویداد و استارتاپ‌ محیط‌زیستی است.
این رویداد ایده‌پردازی و مسابقات اسباب‌بازی در محورهای تخصصی ساخت‌بازی و اسباب‌بازی با محوریت محیط‌ زیست که می‌تواند شامل: احترام به محیط زیست (حفظ گونه‌های در حال انقراض)، حفظ پاکیزگی محیط‌زیست (محیط زندگی و اطراف آن، آب، هوا، جنگل، ساحل و دریا)، ذخیره‌ سازی انرژی (بازیافت، اکو-تک یا معماری سبز) کاهش تولید تاثیرگذارنده‌ها بر سلامت انسان (پسماندها) و سایر زمینه‌های مرتبط باشد، برگزار می‌شود.
تشکیل کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی به منظور آموزش شرکت‌ کننده‌ها برای ارتقاء سطح ایده یا محصول، دیگر برنامۀ جانبی نخستین رویداد ملی ایده‌ پردازی بازی و اسباب‌بازی محیط‌ زیست است.
لازم به ذکر است، ثبت‌نام این رویداد تا تاریخ 23 بهمن‌ ماه دارد. متقاضیان می‌توانند در دو بخش ثبت ایده و یا شرکت در رویداد، با مراجعه به آدرس [email protected] ثبت‌نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com