0  |  0

غول های فناوری به ترامپ نامه می نویسند

غول های فناوری به ترامپ نامه می نویسند

شرکت های اپل، مایکروسافت، فیس بوک و آلفابت تصمیم دارند با ارسال نامه ای به دولت دونالد ترامپ، به قانون ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا اعتراض خود را نشان دهند.
در پیش نویس این نامه آمده است: هرچند فرایندهای امنیتی باید همیشه ارزیابی شود و بهبود یابد، اما کشیدن پرده شک و تردید بر اوضاع، روش درستی نیست.
همچنین در پیش نویس نامه، نام شرکت های دیگر مانند اوبر و استرایپ نیز در دیده می شود. علاوه براپل ، گوگل، فیس بوک، توییتر و مایکروسافت، نام ۹۴ شرکت دیگر در این نامه دیده می شود.
براساس فرمان جدید ترامپ، مهاجران هفت کشور مسلمان از جمله ایران نمی توانند وارد این کشور شوند. این اقدام علاوه برمردم اعتراض بسیاری از دانشمندان و محققان و شرکت های فناوری را برانگیخته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com