0  |  0

اختصاص یک و نیم میلیون دلار برای رونق کسب‌وکار در روستاها پیش‌بینی شد

اختصاص یک و نیم میلیون دلار برای رونق کسب‌وکار در روستاها پیش‌بینی شد

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس گفت: تدوین برنامه پنج ساله ششم توسعه با فعالیت شش ماهه نمایندگان مجلس به پایان رسید و احکامی که دولت برای اجرای این برنامه در نظر گرفته بود کامل‌تر شد.
علی‌اکبری در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان بجنورد که با حضور معاون رئیس جمهور انجام شد، با اشاره به این‌که «شفاف‌سازی نظام اداری یکی از دغدغه های مردم بود»، افزود: قرار بر این شد تا سامانه‌ای ایجاد شود و دریافتی‌های برخی از مقامات در این سامانه به نمایش گذاشته شود تا به این ترتیب اعتماد عمومی جلب شود. علاوه بر آن 60 هزار میلیارد تومان به مجموع آن چیزی که دولت در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی کرده بود اضافه شد.
وی ادامه داد: همچنین 1.5 میلیون دلار نیز برای رونق کسب و کار در روستاها در این برنامه پیش‌بینی شد. از سوی دیگر فاصله دریافتی کارکنان بازنشسته با افراد مشغول بکار به کمتر از 10 درصد رسید.
وی با اشاره به این‌که «دولت تدبیر و امید اجرای طرح جی تی پی پی را در این استان مصوب و کلنگ زنی کرد»، گفت: برای اجرای این طرح باید پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شود اما متاسفانه دست اندرکاران از اجرای آن طفره رفته‌ و از انجام آن سر باز زده‌اند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: قرار بر این بود تا به جای این طرح پروژه اوره آمونیاک اجرایی شود اما فعالیت آن نیز بر روی کاغذ باقی ماند. باید برای اجرای این طرح جلساتی برگزار می‌شد که فاصله برگزاری این جلسات آنقدر طولانی است که نتیجه‌ای از آن تاکنون مشاهده نشده است. مردم این استان نگران آن هستند که مبادا پروژه جی تی پی پی اجرایی نشود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com