0  |  0

برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

برج فناوری ابن‌سینا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری صبح امروز 23 بهمن ماه افتتاح شد. در این مراسم معاون اول رئیس‌جمهوری و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از بخش‌های مختلف این برج فناوری بازدید کردند.
حضور در مراکز تحقیقاتی فناوری دانشگاه مستقر در این برج، مراکز رشد، آزمایشگاه مرکزی و مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش‌های این بازدید بود.
همچنین برخی از واحدهای پژوهشی دانشگاه فناوری خود را ارائه دادند. فناوری‌هایی همچون ربات خوش‌آمد گو که تشخیص چهره، صحبت کردن به انواع زبان‌ها و راهنمایی کردن انسان‌ها از ویژگی‌های این ربات است. محصولات بندآورنده خون‌ریزی کیتوتک از دیگر دستاوردهای این بخش بود. و نیز بومی‌سازی دانش فنی و طراحی واحدهای CCR در ایران یکی از دیگر بخش‌های مورد بازدید بود.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیش از پنج دهه فعالیت در توسعه علمی و فناوری پیشرفت از سالیان دور اقدام به تأسیس و راه‌اندازی واحدهای پژوهشی کرده است. این واحدهای پژوهشی با هدف گسترش فناوری و رساندن تولیدات علمی به محصول در زمینه‌های مورد نیاز و انجام پژوهش‌های تقاضامحور در رفع مشکلات جامعه، در چهارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های کشور تأسیس شده است.
در حال حاضر با توجه به نیازهای کشور 24 واحد پژوهشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نظارت اداره کل مراکز تحقیقاتی و قطب‌های علمی در معاونت پژوهشی و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com