0  |  0

چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین اسفندماه برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین اسفندماه برگزار می‌شود

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در نظر دارد چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین را همراه با اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین اول اسفندماه امسال برگزار کند.
پس از برگزاری اولین، دومین و سومین جشنواره بین المللی رهبران کارآفرین در سال‌های 92، 93 و 94، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در نظر دارد چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین را همراه با اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین و با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران و شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های اجرایی، سیاستگذار و قانونگذار، اول اسفند ماه امسال در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار کند.
افتتاحیه این جشنواره با حضور مقامات رسمی کشور از جمله نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمعی از رهبران کارآفرین، اعضای اتاق بازرگانی، اعضای اتحادیه اصناف، فعالان بخش‌های اقتصادی و اجتماعی، متخصصان و اعضای هیأت علمی برگزار می‌شود.
در انتخاب رهبران کارآفرین، شاخص‌های متعددی لحاظ شده است که از جمله آنها می‌توان به نوآوری، تولید محصولات یا ارائه خدمات جدید، اشتغال زایی، صادرات محصول یا خدمت، خطرپذیری، آینده نگری، بهره وری و توسعه منابع انسانی، پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از محرومان و خدمات علمی و فرهنگی اشاره کرد.
جشنواره رهبران کارآفرین به صورت بین المللی در 6 کشور جهان از جمله آمریکا، کانادا، انگلستان و هند برگزار می‌شود که این جشنواره در دو کشور آمریکا و انگلستان قبل از کشور ایران برگزار می‌شد و کشور کانادا و هند بعد از ایران اقدام به برگزاری جشنواره مذکور کرده‌اند.
آخرین کشوری که اقدام به برگزاری این جشنواره تحت عنوان جشنواره رهبران کسب و کار می‌کند، کشور امارات متحده عربی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com