0  |  0

دانشگاه علم و صنعت برگزار می کند؛ همایش کارآفرینی در تجارت الکترونیک

دانشگاه علم و صنعت برگزار می کند؛ همایش کارآفرینی در تجارت الکترونیک

همایش کارآفرینی در تجارت الکترونیک با رویکرد بررسی موانع و ارائه راهکارها، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.
دومین همایش طعم کارآفرینی (افتتاحیه جشنواره ایده) با عنوان «کارآفرینی در تجارت الکترونیک، موانع و راهکارها» دوشنبه دوم اسفندماه ۹۵ از ساعت ۱۳ الی ۱۸ در آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.
‌این رویداد علمی، دومین همایش از سلسله همایش‌های طعم کارآفرینی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت است که با هدف توسعه روحیه و فرهنگ کارآفرینی، انتقال تجارب کارآفرینان و چهره‌های موفق به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک انجام می‌شود. مرحله اول این سلسله‌ همایش‌ها، پیش از این، آبان ماه ۹۵ در دانشکده مهندسی صنایع برگزار شده بود.
همایش طعم کارآفرینی، سه بخش اصلی شامل «پنل اساتید دانشگاهی»، «شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران» و «با کارآفرینان موفق» را دربرمی‌گیرد.
دکتر حسین بذرافشان، رئیس هیات مدیره شتاب‌دهنده نوتک، حمیدرضا احمدی، بنیان‌گذار ایوند، شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ، آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست حضور می‌یابند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com