0  |  0

روایت تجربیات کارآفرینان محیط زیست در «دورهمی کسب و کار سبز»

روایت تجربیات کارآفرینان محیط زیست در «دورهمی کسب و کار سبز»

نخستین «دورهمی کسب‌وکار سبز»، روز سه‌شنبه دهم اسفندماه ١٣٩٥ در سالن الغدیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
دراین رویداد که از نوع رویدادهای Meet Up است و با هدف انتقال تجربه و آشنایی کارآفرینان و علاقه‌مندان به کسب‌‌وکارهای سبز و مرتبط با محیط‌زیست برگزار می‌شود، برخی از فعالان این حوزه از فعالیت‌های خود می‌گویند و به پرسش‌های حضار پاسخ خواهند گفت.
بهنام صابر نعمتی، دبیر نخستین دورهمی کسب‌وکار سبز گفت: درچند ‌سال اخیر درباره کسب‌وکارهای کوچک و خلاقانه خصوصا درحوزه محیط‌زیست بحث‌های فراوانی شده و دست‌کم سه‌بار رویدادهایی تحت عنوان استارتاپ ویکند، ایده‌پردازی و مواردی از این دست برگزار شده است.
دراین رویداد نیز قصد داریم به نوعی به انتقال تجربه درباره این‌گونه کسب‌وکارها بپردازیم. وی اضافه کرد: یکی ازمحورهای اصلی این رویداد، فعالیت‌های رسانه‌ای درحوزه محیط‌ زیست است که فعالانی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به بیان تجربیات خود می‌پردازند. از موفقیت‌ها و شکست‌های خود می‌گویند و به راهنمایی علاقه‌مندان به این‌گونه فعالیت‌ها می‌پردازند.
دبیر نخستین دورهمی کسب‌وکار سبز همچنین گفت: علاوه بر فعالیت‌های رسانه‌ای، محور دیگر این رویداد فعالیت‌های اقتصادی است که به نوعی پشتیبان پروژه‌های محیط‌زیستی هستند. فعالیت‌هایی که علاوه برمنفعت اقتصادی برای کارآفرینان آن، منافع اقتصادی برای جوامع محلی نیز ایجاد می‌کنند و به‌طور مستقیم به پروژه‌های حفاظت ازعرصه‌های طبیعی و تنوع‌زیستی درمناطق مختلف مرتبط هستند.
این رویداد روز سه‌شنبه ١٠ اسفند ١٣٩٥ از ساعت ١٥ تا ٢٠ در سالن الغدیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع درتهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل سیدخندان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درشماره یک، تالار همایش‌های شهید قندی برپاست. ورود و حضور دراین رویداد برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و متقاضیان شرکت دراین رویداد می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.evand.com/events/greenmeetup نسبت به ثبت‌نام دراین رویداد اقدام کنند.
همچنین مرحله بعدی این رویداد، کارگاه‌های آموزشی مربوط به این رویداد است که درتاریخ سه‌شنبه ١٧ اسفندماه برگزار می‌شوند و اطلاعات تکمیلی درباره این کارگاه‌ها، در روز رویداد دهم اسفندماه به متقاضیان ارایه می‌شود.
این رویداد توسط بنیاد آموزشی جزیره با همکاری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا و سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه شهروند
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com