0  |  1

دومین رویداد نوآورانه استارتاپ‌های مالی«فین تک» برگزار می‌شود

دومین رویداد نوآورانه استارتاپ‌های مالی«فین تک» برگزار می‌شود

دومین رویداد نوآورانه و استارتاپی خدمات نوین مالی و پرداخت الکترونیکی (فین تک) با هدف رقابت استارتاپ های مالی در مسابقه برنامه نویسی و حل مساله، برگزار می شود.
صاحبان ایده‌های مالی و پرداخت، در دومین رویداد نوآورانه خدمات نوین مالی و پرداخت (فین تک) به مدت ۳ روز در سه بخش مسابقه برنامه نویسی و حل مساله مسابقه استارتاپی و نمایشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این رویداد به مدت سه روز از هجدهم تا بیست اسفندماه برگزار می شود و تیم ها به ارائه ایده، تولید محصولات و حل مسئله واقعی در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی خواهند پرداخت.
مصطفی نقی‌پورفر مدیر ارشد مرکز نوآوری و فناوری شرکت دانش بنیان، هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از ایده های نوآورانه و کمک به کسب و کارهای خدمات مالی الکترونیکی اعلام کرد و گفت: رویداد فین‌تک مجموعه‌ای از فناوری های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که به شکل گیری خدمات مالی نوآورانه و جدید کمک می کند.
وی با بیان اینکه اولین رویداد در این زمینه سال گذشته برگزار شد و از میان ۶۶ ایده ثبت شده، ۱۵ تیم به مرحله بعد راه یافتند و تنها سه تیم توانستند برنده این رویداد شوند، ادامه داد: از بین برندگان سال گذشته، یکی از تیم ها که حمایت مالی دریافت کرده بود، توانست از مرکز شتابدهی فارغ التحصیل شود و محصول خود را ارائه دهد.
نقی پورفر، آموزش و ترویج فناوری در حوزه مالی، شناسایی تیم‌ها و استارتاپ‌ها و سپس کمک به استارتاپ های این حوزه برای ادامه فعالیت را از دیگر اهداف برپایی این رویداد برشمرد و افزود: رویداد فین تک فست (Fintech Fest) امسال است که از سه بخش هک وان (مسابقه برنامه نویسی و حل مسئله) استارتاپ وان (مسابقه استارتاپی) و نمایشگاه تشکیل شده است که یک هفته قبل از برگزاری رویداد، سوال هایی در اختیار علاقمندان قرار داده می شود که آنها فرصت دارند در این زمان، سوال ها را حل و پاسخ ها را ارسال کنند. در پایان بر اساس ویژگی هایی همچون نوآوری الگوریتم و عملکرد، ارزیابی می‌شوند.
به گفته وی، شرایط برگزاری این رویداد استارتاپی به این نحو است که افراد پس از ثبت نام، ایده هایشان را ارائه و پس از رای داورها و حضار، از میان آنها ۱۰ الی ۱۵ ایده انتخاب می شود. پایان روز، تیم سازی اتفاق می افتد و نهایتا از صبح پنج شنبه تیم ها روی دموی اولیه محصول خود کار می کنند و روز پایانی در مقابل داورهای فنی نتیجه کار را ارائه می دهند.
وی همچنین از در اختیار قرار گرفتن لابراتور و ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری به شرکت کنندگان خبر داد و گفت: افراد می توانند با استفاده از این لابراتور (فین تک لب) در فضایی آزمایشگاهی اما واقعی، محصولات و نرم افزارهای خود را تست کنند. همچنین طی این سه روز، بیش از ۴۵ مربی به راهنمایی و کمک آنها می آیند.
نقی پورفر اظهار امیدواری کرد که در سال ۲۰۲۰ تهران به هاب فین تک خاورمیانه تبدیل شود .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com