0  |  0

برای اولین‌بار در کشور: رویداد ملی کارآفرینی اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی

برای اولین‌بار در کشور: رویداد ملی کارآفرینی اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی

«نخستین رویداد کارآفرینی در حوزه دریا با محوریت اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی» با هدف توانمندسازی دانش‌آموختگان و جوانان خلاق و صاحب ایده برگزار می‌شود.
محمدسعید سیف، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی با اشاره به اهمیت دریا و نقش آن در کارآفرینی و توسعه کشور گفت: جذابیت دریاها برای همه گروه‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان می‌تواند زمینه خوبی باشد که کارآفرینان به‌منظور ورود به صنعت اسباب‌بازی‌های دریایی از آن بهره گیرند. بنابراین برای اولین بار در کشور برگزاری رویداد ملی کارآفرینی اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی می‌تواند علاوه بر معرفی این بخش از صنعت، مشوقی برای صاحبان صنعت طراحی و ساخت اسباب‌بازی و همچنین سرمایه‌گذاران برای ورود به حوزه دریا و رشد و شکوفایی آن باشد.
سیف تصریح کرد: این رویداد شامل پنل بیان فرصتها و چالش‌های موجود در حوزه صنعت اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی، ایده‌پردازی حول فرصتها و چالش‌ها، آموزش‌های کاربردی درزمینه جنبه‌های اقتصادی، کارآفرینی و کسب‌وکار، انجام کار تیمی (در حین رویداد و پس از آن) و در صورت امکان شکل‌گیری هسته‌های کارآفرین زیر نظر سرمایه‌گذار است.
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی این رویداد ملی را فرصتی برای ارتباط میان سرمایه‌گذاران و صنعتگران خواند و گفت: در این رویداد فرصتهای واقعی کسب‌وکار، نیازها و چالش‌های صنعت اسباب‌بازی‌های دریایی ارائه و با تشکیل تیم‌ها، ایده پردازی و توسعه کسب‌وکار و درنهایت ارائه نتایج و دستاوردهای تیم‌ها به سرمایه‌گذاران و صنعتگران این حوزه (به‌عنوان تسهیل‌گر و یا سهام‌دار تیم) ارائه می‌شود.
این رویداد به دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی تقسیم می‌شود. بخش دانشجویی شامل ارائه ایده، برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی در زمینه اسباب‌بازی، نگارش طرح تجاری و داوری آن‌ها و احیاناً ارائه یک مدل از پیش ساخته‌شده، است. بخش دانش‌آموزی به عنوان بخش جانبی رویداد تنها شامل بخش ارائه ایده‌ها و داوری خواهد بود.
همچنین برقراری ارتباط هدفمند و تعامل میان افراد خلاق صاحب ایده با صاحبان صنعت اسباب‌بازی دریایی، سرمایه‌گذاران، طراحان، تولیدکنندگان و بزرگان این حوزه اقتصادی فرهنگی به منظور شکل گیری هسته‌های کارآفرین مستقل و یا وابسته به شرکت سرمایه‌گذار از دیگر اهداف مهم برگزارکنندگان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com