0  |  0

نیمی از شرکتهای دانش بنیان در تهران هستند

نیمی از شرکتهای دانش بنیان در تهران هستند

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: بنا داریم فن بازار منطقه ای در تهران راه اندازی کنیم تا به صورت گسترده تر، فعالیت کند.
اکبر قنبر پوراظهار داشت: در استان تهران صنایع مختلفی وجود دارد ولی استان ها محدود به صنعت خاصی هستند و فن بازارشان روی یک الی دو محور شکل گرفته است.
وی افزود: با توجه به اینکه عمده صنایع و شرکت های دانش بنیان در استان تهران هستند بنابراین، فن بازار این استان، باید ظرفیت بیشتری نسبت به سایر استان ها داشته باشد.
قنبرپور با بیان اینکه در استان تهران پراکندگی بیشتر است و طبیعتا باید پوشش دهی حوزه ای بیشتری در فن بازار داشته باشیم، گفت: بنا داریم تا پایان امسال فن بازار منطقه ای در تهران را راه اندازی کنیم.
وی در خصوص فن بازار منطقه ای استان تهران گفت: در تهران بیش از یک کارگزار خواهیم داشت و در کنار آن مرکز فن بازار نیز حضور دارد و به صورت تدریجی اقدامات واگذار می شود؛ به دلیل اینکه بیش از ۵۰ درصد شرکت های دانش بنیان در تهران حضور دارد باید فن بازار استان تهران گسترده تر باشد.
قنبرپور خاطر نشان کرد: باید فن بازار از نقش عملیاتی به سازماندهی و تشکیلات تبدیل شود و به صورت عملی اقدام کنیم.
وی تاکید داشت: فن بازارها برای تسهیل فعالیت‌های توسعه فناوری، شفاف‌سازی و تقویت بازار فناوری در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با بیان اینکه فن بازار محلی برای مبادلات فناوری است، افزود: در بازار فناوری فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات فناوری به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» دارند. درضمن ارائه‌ مشاوره در خصوص مراحل انتقال فناوری در فن بازار صورت می گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com