0  |  0

به میزبانی دانشگاه علم‌ و صنعت برگزار می‌شود: اولین جشنواره کارآفرینی «بوم‌تک»

به میزبانی دانشگاه علم‌ و صنعت برگزار می‌شود: اولین جشنواره کارآفرینی «بوم‌تک»

جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک اردیبهشت ماه ۹۶ به میزبانی دانشگاه علم‌وصنعت ایران برگزار می‌شود.
اولین دوره از جشنواره بوم‌تک با محوریت فناوری‌های پاک (Clean-Tech) برگزار می‌شود که طی آن طرح‌هایی در زمینه فناوری اطلاعات، انرژی های‌نو و تجدیدپذیر، شیمی سبز، حمل و نقل سبز، فناوری بازیافت، شهرهوشمند، باتری و ذخیره‌سازها، مدیریت پسماند و نانو فناوری پذیرفته و داوری می‌شوند.
جشنواره کارآفرینی بوم‌تک در دو بخش محصولات و ایده‌ها به انجام می‌رسد. در بخش اول، طرح‌ها و محصولات ثبت‌نامی پس از داوری توسط کمیته علمی جشنواره برای ورود به مرحله پیش‌شتابدهی یک‌ماهه بوم‌تک آماده می‌شوند. در این مرحله طرح‌های برگزیده با همکاری مربیان رویداد برای ارائه به سرمایه‌گذاران در مراسم اختتامیه آماده می‌شوند. محصولات برتر در این جشنواره تا سقف چهار میلیارد ریال مورد حمایت قرار می‌گیرند.
در بخش دوم جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک، از ۳ ایده‌ برتر حمایت مالی صورت می‌گیرد تا با شتابی بیشتر مراحل توسعه خود را طی کنند.
این دوره از جشنواره با همکاری سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت مدرس و موسسات دانش بنیان و یک شتابدهنده استارتاپی برپا خواهد شد.
ثبت ‌نام در نخستین دوره جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک از روز ۱۴ اسفندماه و از طریق Boomtech.iust.ac.ir آغاز شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com