0  |  1

مسابقه استارتاپی فین استارز

مسابقه استارتاپی فین استارز

در این مسابقه فرصتی فراهم می آید تا با صاحبان دیگر ایده ها به رقابت بپردازید. این رقابت تعامل هدف‌مند و سازنده با شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه بورس، بانک و بیمه را فراهم می کند.
اهداف مسابقه
شناسایی و معرفی نوآوری های برتر در حوزه تکنولوژی های مالی
معرفی نیازهای صنعت مالی کشور و ایجاد فضای رقابتی بین استارتاپ ها و نهادهای متولی در حوزه مالی کشور
جذب سرمایه و تعامل موثر و کارآمد صاحبان ایده های برتر و کارآمد با سرمایه گذاران
ارائه مشاوره به شرکت های نوپا، صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان
ترویج و فرهنگ سازی جهت معرفی ظرفیت های بازار سرمایه جهت تامین مالی
نحوه برگزاری مسابقه
این مسابقه با ایده پردازی حول محورها و چالش های مطرح شده شروع شده و با طراحی مدل کسب و کار و ساخت کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) ادامه می یابد و در نهایت طرح های ارائه شده توسط داوران مورد ارزیابی قرار می گیرد. تیم های برتر ضمن دریافت جوایز نقدی، شانس حضور در رویداد فین استارز و مذاکره مستقیم با سرمایه گذاران وشتابدهنده ها را خواهند داشت.
نکته مهم 1) معرفی ایده، ساخت مدل کسب و کار و بارگذاری MVPها به صورت مجازی و در سامانه ای که به همین منظور طراحی شده است، انجام گرفته و تا پایان روز هجدهم فروردین ماه 1396 امکان ویرایش و تکمیل آنها فراهم است.
نکته مهم 2) 24 ساعت پس از ثبت نام در رویداد، امکان ورود به سامانه برای تیم ها فراهم می شود، بنابراین هر چقدر زودتر ثبت نام نمایید فرصت و زمان بیشتری برای تکمیل ایده ها و طرح های پیشنهادی خود دارید.
قوانین مسابقه
حضور در این مسابقه به صورت تیم های 2 تا 7 نفره می باشد و به صورت انفرادی نمی توان در این مسابقه شرکت نمود.
از هر تیم یک نفر به‌ عنوان نماینده تام‌الاختیار معرفی می‎گردد و تمامی ارتباطات در مراحل اولیه، در زمان برگزاری رویداد و بعد از برگزاری رویداد با ایشان خواهد بود.
داوری محتوای تولیدشده توسط شرکت‌کنندگان، برعهده‌ی کمیته‌ی داوری بوده و تیم‌های شرکت‌کننده ملزم به پذیرش رأی کمیته‌ی داوری هستند.
هر تیم می بایستی نام مشخصی را برای خود انتخاب نماید و توصیه می شود که در تیم ها تخصص های کسب وکاری و فنی با هم حضور داشته باشند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: finovent.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com