0  |  0

نخستین رویداد اردوی کسب‌وکار الکترونیک در حوزه فناوری‌های وابسته به IOT

نخستین رویداد اردوی کسب‌وکار الکترونیک در حوزه فناوری‌های وابسته به IOT

نخستین رویداد اردوی کسب‌وکار الکترونیک در حوزه فناوری‌های وابسته به IOT از روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۶ ساعت ۹ تا روز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷ در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
این رویداد همایشی ۳ روزه با عنوان «همایش حرکت روی لبه» است که در آن مطالب به‌روز و تخصصی در زمینه تکنولوژی مشخص شده توسط سخنرانان مدعو جهت آشنایی بیشتر میهمانان بیان می‌گردد. پس‌ازآن، ایده‌های مطرح‌شده توسط شرکت‌کنندگان در حوزه موضوع مربوطه، مورد ارزیابی قرارگرفته و توسط داوران ایده‌های برتر انتخاب می‌گردند.
صاحبان ایده‌های برتر تشکیل تیم داده و برای آن‌ها کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های فنی تکنولوژی مشخص شده و مباحث کسب‌وکار برگزار می‌گردد.
پس‌ازآن تیم‌ها وارد مرحله اجرایی و عملی می‌شوند و تلاش می‌کنند تا در پایان این مرحله و به کمک تیم متخصص منتورینگ، ایده اولیه خود را به یک نمونه آزمایشگاهی تبدیل کنند.
در پایان این دوره طی مراسم اختتامیه، داوری بین نمونه‌های آزمایشگاهی ساخته‌شده صورت می‌پذیرد و طرح‌های برتر، برگزیده و می‌توانند وارد مرحله کارزار صنعت شوند.
به طرح‌های برگزیده جوایز اهدا می‌گردد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com