0  |  0

18 فروردین‌ماه آخرین فرصت مشارکت در مسابقه 60 میلیون تومانی فین‌استارز 2017

18 فروردین‌ماه آخرین فرصت مشارکت در مسابقه 60 میلیون تومانی فین‌استارز 2017

برای حضور در مسابقه استارتاپی فین‌استارز که اکنون به صورت آنلاین در حال برگزاری است، تیم‌های متقاضی از سراسر کشور تا پایان روز جمعه 18 فروردین‌ماه 1396 فرصت دارند در قالب گروه‌های 2 تا 7 نفره در وب‌سایت مسابقه فین‌استارز به نشانی http://finovent.ir ثبت‌نام کنند تا برای دریافت 60 میلیون تومان جایزه نقدی به رقابت بپردازند.
در کنار برگزاری رویداد فین‌استازر2017 که بزرگ‌ترین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقاست، فرابورس ایران، مسابقه استارتاپی فین‌استارز را نیز به صورت آنلاین برگزار می‌کند که 24 ساعت پس از ثبت‌نام، امکان ورود به سامانه مسابقه برای تیم‌ها فراهم می‌شود؛ بنابراین هر چه نام‌نویسی سریع‌تر انجام شود فرصت و زمان بیشتری برای تکمیل ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی وجود دارد.
بر این اساس برای حضور در این رقابت، متقاضیان ضمن مراجعه به سامانه مسابقه به نشانی http://biznegar.finovent.ir/ به معرفی ایده، ساخت مدل کسب‌وکار و بارگذاریMVP‌‌‌ها به صورت مجازی می‌پردازند و تا پایان روز هجدهم فروردین‌ماه، امکان ویرایش و تکمیل اطلاعات وجود دارد.
این مسابقه که امکان شرکت در آن از تمامی نقاط کشور فراهم است، با ایده‌پردازی حول محورها و چالش‌ها آغاز شده و با طراحی مدل کسب‌وکار و ساخت کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) ادامه می‌یابد؛ در نهایت داوران طرح‌های ارائه‌شده را ارزیابی و برترین طرح‌ها را انتخاب می‌کنند.
در پایان نیز تیم‌های برتر ضمن دریافت جوایز نقدی 30، 20 و 10 میلیون تومانی، شانس حضور در رویداد فین‌استارز 2017 که از 26 تا 29 فروردین‌ماه 1396 توسط فرابورس ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و مذاکره مستقیم با سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌ها را خواهند داشت. همچنین از این طریق برای شرکت‌کنندگان امکان شناسایی و معرفی نوآوری‌‌ها در حوزه فناوری‌های مالی فراهم می‌شود.
افزون بر این در مسابقه استارتاپی فین‌استارز فرصتی فراهم می‌آید تا شرکت‌کنندگان با صاحبان دیگر ایده‌ها به رقابت بپردازند که این رقابت امکان تعامل هدف‌مند و سازنده با شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه بورس، بانک و بیمه را به وجود می‌آورد.
از اهداف اصلی این مسابقه می‌توان به تلاش برای حداکثرکردن میزان مشارکت مخاطبان و علاقه‌مندان به فعالیت حول محورهای سه‌گانه مسابقه (بورس، بانک و بیمه) با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و همچنین کمک به راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید در این محورها اشاره کرد.
آگاهی از جزئیات و اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد فین‌استارز 2017 که معرفی و تعامل کارآمد فعالان اکوسیستم حوزه فین‌تک از اهداف آن به شمار می‌رود، با مراجعه به پایگاه‌ اینترنتی http://finstars.ir/ و یا تماس با دبیرخانه این رویداد به شماره 42150150-021 امکان‌پذیر است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: فرابورس ایران
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com