0  |  0

نخستین رویداد کارآفرینی با مزیت منطقه ای برگزار می شود

نخستین رویداد کارآفرینی با مزیت منطقه ای برگزار می شود

اینومکث رویدادی عملی و کاربردی به منظور توانمندسازی ایده پردازان،کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپاست که به صورت گام به گام در راستای آموزش و توانمندسازی آنان برگزار می گردد.
این رویداد با مشارکت پارک علم وفناوری قزوین و در تاریخ ۲۸تا۳۰ فروردین همزمان با نخستین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این شهر برگزار می شود.
اینومکث با نگاهی ملی در سطح استان ها به سمت توانمندساختن مخاطبان خود برای بهره مندی آنان از مزیت های بومی در راه اندازی کسب و کارهای موفق و پایدار گام بر می دارد.
هدف از برگزاری این رویداد ارزیابی، اجراء و سرمایه گذاری ایده ها در جهت افزایش اشتغالزایی در استان های مختلف کشور است.
علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت ‏www.Inomax.ir مراجعه نمایند.
لازم به توضیح است که شرکت کنندگان دراین رویداد گواهی شرکت در این دوره را نیز دریافت می کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه جهان اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com