0  |  0

فرصت های شغلی و استخدام در نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت

فرصت های شغلی و استخدام در نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت

جشنواره صدف (صنعت، دانشگاه، فناوری) با هدف استخدام، کارآموزی و انجام پایان نامه در شرکت های فناور و دانش بنیان از 17 تا 19 اردیبهشت ماه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.
جشنواره صدف در بخش های مختلف همچون نمایشگاه کارآفرینی، کارگاه های آموزشی، رویداد کارآموزی و کارورزی و ارائه پایان نامه ها دانشجویی به شرکت های دانش بیان تدارک یافته است.
این جشنواره، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، به صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می شود که می توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود.
اینگونه نمایشگاهها فرصت مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام کنند.
رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت ها و دانشجویان به عنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط های کار و اجتماع از سویی دیگر، پارک فناوری پردیس را بر آن داشت تا برای برپایی نمایشگاه کار اقدام کند.
هدف این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت است.
و ... می باشد.
جشنواره صدف (iran jobfair)، اهداف متعددی از جمله فراهم کردن زمینه رویارویی مستقیم صنعت و دانشگاه، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت های کارآفرین، معرفی سازمانها و ادارات مرتبط با رشته ‌تحصیلی، شناسایی علایق واستعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنایی با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان، آشنا شدن دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با طیف متنوع مهارتهای شغلی، امکان جذب نیرو و کارآموز برای شرکت ها و برپایی کارگاههای آموزشی کار و کارآفرینی را دنبال می کند.
گسترش خدمات مشاوره‌شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد نشریه‌های شغلی و بازار‌کار در محیط داخلی دانشگاه، ایجاد یک محیط دوستانه برای تعامل بیشتر بین فارغ التحصیلان، دانشجویان و شرکت ها، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش ها، تجربه ها و نوآوری های علمی و صنعتی صنایع، ایجاد انگیزه و خودباوری در میان فارغ التحصیلان و آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از آخرین دستاوردهای صنایع از دیگر اهداف برگزاری این رویداد کارآفرینانه به شمار می آید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com