0  |  0

تمدید مهلت ثبت نام در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری

تمدید مهلت ثبت نام در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری

مهلت ثبت نام در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری که توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، تا 20 اردیبهشت ماه 96 تمدید شد.
نمایشگاه بین المللی نمایشگاه فناوری و نوآوری «اینوتکس» با همت پارك فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ 2 تا 5 خردادماه سال جاری (23 تا 26 ماه May سال 2017 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
اینوتکس مجمعی از فناوران، صنعتگران، دانشمندان و همچنین بازرگانانی است که علاوه بر معرفی خود در این بستر می توانند اطلاعات لازم از آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى – تکنولوژیکی در کشورهای پیشرو فناوری در جهان را به دست آورند.
هدف اصلی این نمایشگاه، زمینه سازی برای تبادل فناوری بین شرکتهای فناور ایرانی و خارجی است از این رو ابزارهای مختلفی برای مذاکرات بین شرکتها و تعریف همکاری میان آن ها به کار گرفته می شود، به گونه ای که در نمایشگاه سال گذشته (اینوتکس 2016)، تعداد 82 شرکت خارجی و 92 شرکت داخلی حضور داشتند و با برگزاری 150 جلسه مذاکره بین شرکتها، 66 تفاهم نامه همکاری میان شرکت ها منعقد شد كه تاكنون 8 قرارداد با ارزش حدودی 20 میلیون دلار به امضا رسیده است.
این رویداد با هدف تعریف همكاری‌های بین‌المللی فناوری-‌ تجاری، صادرات فناوری و محصول، ارتقای توان فناورانه شركت‌های ایرانی، افزایش توان رقابتی شركت‌های ایرانی در عرصه بین‌الملل و تسهیل فرآیند انتقال فناوری، بعنوان یك پروژه بین‌المللی در نظر دارد با برنامه‌ریزی‌ منسجم به بزرگترین رویداد تبادل فناوری منطقه تبدیل شود.
پارک فناوری پردیس و شرکت های فناور این مجموعه هم به عنوان یکی از مهمترین محورهای اصلی نمایشگاه اینوتکس به شمار می آیند که مجموعه پارک در نظر دارد با زمینه‌سازی و حمایت، روابط بین‌المللی شركتهای عضو پارك را توسعه دهد.
از این رو از شرکت‌هایی که دارای آمادگی تبادل فناوری هستند دعوت به عمل می آید تا با اخذ غرفه و حضور در نمایشگاه اینوتکس، دستاوردهای خود را ارائه کرده و از خدمات تبادل فناوری مركز فن بازار و نیز تسهیلات حمایتی برای انتقال فناوری در نمایشگاه بهره‌مند شوند.
مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2017 که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی، 2 تا 5 خردادماه 96 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com