0  |  1

دور دوم مسابقات ملی ایده بازار دریایی برگزار می شود

دور دوم مسابقات ملی ایده بازار دریایی برگزار می شود

دور دوم مسابقات ملی ایده بازار دریایی با اعمال تغییراتی در راستای کاربردی کردن ایده‌ها و حمایت بیشتر از تجاری‌سازی آن‌ها همزمان با برپایی سومین جشنواره ملی" دریا مسیر پیشرفت" برگزار می‌شود.
دومین دوره مسابقات ملی ایده بازار دریایی با اعمال تغییراتی در راستای کاربردی کردن ایده‌ها و حمایت بیشتر از تجاری‌سازی آن‌ها، توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی با همکاری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و پارک علم و فناوری مازندران در سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار خواهد شد.
مجید یوسفی دبیر بخش مسابقات ایده بازار دریایی با بیان اینکه دبيرخانه این مسابقات از اسفند سال 95 در مرکز رشد واحدهاي فناور نوشهر تشکيل شده است گفت:
دور مقدماتی مسابقات ایده بازاز دریایی در استان های جنوبی کشور با کمی تغییرات دنبال میشود به این صورت که قبل از جشنواره در استان های ساحلی همچون بندر عباس و بوشهر برگزار خواهد شد تا فرصتی برای دانشجویان و دانش آموزان فراهم شود.
اولین دوره از این مسابقات در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اسفند95 در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار شد، همچنین در حال هماهنگی نهایی با استان های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس جهت برگزاری مسابقه ایده بازار استانی هستیم تا حداقل یکی دو مورد قبل از جشنواره برگزار کنیم.
برای استان های ساحلی شمال کشور نیز در نظر است این مسابقات در تابستان96 به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار شود.
اولویت اصلی دبیرخانه مسابقه ایده بازار علاوه بر برگزاری ایده بازار استانی، حضور پررنگ صنایع دریایی و سازمان های خصوصی در ارائه نهایی ایده ها است تا با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی مانند موسسه رده بندی ایرانیان، پارس نفتون ایرانیان و.. و حضور شرکت ملی نفتکش، کشتیرانی جمهوری اسلامی و صنایع دفاعی مانند نیروی دریایی ارتش و سازمان صنایع دریایی ارتباط مستقیم بین ایده پردازان و صنعت ایجاد کنیم.
لذا از اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و تمام علاقمندان حوزه صنايع دريايي دعوت مي شود تا با شرکت در این مسابقات، علاوه بر دریافت جوایز نقدی، فرصت بهره مندی از حمایت های ویژه جهت کاربردی شدن، ایده های خود را به دست آورند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com