0  |  0

استارتاپ های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود

استارتاپ های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود

سومین رویداد استارتاپ «دمو» همزمان با نمایشگاه فناوری نوآوری اینوتکس ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.
مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏ها و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور سومین رویدادStartup Demo را برگزار کند.
این رویداد چهارم خرداد ماه ۹۶ همزمان با ششمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن میلاد با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و شرکت های نوپا و استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) بعنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.
اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: در ۲ رویداد پیشین، بیش از ۲۰ استارتاپ به سرمایه گذاران عرضه شد و با برگزاری ۳۵ جلسه بین صاحبین ایده و سرمایه گذاران، تاکنون ۲ مورد سرمایه گذاری نهایی شده است.
قنبرپور در خصوص نقش حمایتی فن بازار ملی ایران در این رویداد گفت: در این رویداد استارتاپ‏ها و شرکت ها، خود را برای سرمایه‏ گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (B۲B)، و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏بازار ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com