1  |  0

برپایی «سالن اشتغال» در «الکامپ» فرصتی برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

برپایی «سالن اشتغال» در «الکامپ» فرصتی برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای از برنامه ریزی برای برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ تهران) در ۳۰ تیرماه به مدت ۴ روز خبر داد.
ناصرعلی سعادت جزئیات برگزاری بیست و سومین نمایشگاه الکامپ که از ۳۰ تیر تا دوم مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، را تشریح کرد.
وی با اشاره به تقسیم بندی موضوعی برای برپایی سالنهای مختلف این نمایشگاه گفت: امسال برای نخستین بار، «سالن اشتغال» را با توجه به شعار سال در الکامپ برپا می کنیم تا بتوانیم از این طریق به ایجاد فرصت شغلی و کارآفرینی در این بخش کمک کنیم.
سعادت با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه الکامپ، سالن استارتاپ ها را خواهیم داشت، افزود: ثبت نام برای حضور استارتاپ ها در نمایشگاه از روز ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می شود.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، گفت: در پیش ثبت نام حضور در الکامپ، بالغ بر ۶۱۱ مجموعه ثبت نام کرده اند که قرار است در فضایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع جانمایی شوند.
وی با اشاره به برپایی سالن مستقل دولت الکترونیک، اشتغال، استارتاپ و گیم در نمایشگاه الکامپ، خاطرنشان کرد: قرار است در سطح ملی نیز در قالب الکامپ گیمز، مسابقات بازی های رایانه ای در این نمایشگاه برگزار شود. از سوی دیگر برگزاری مسابقه دو میدانی را با مشارکت بازدیدکنندگان و توانیابان در برنامه اجرا داریم.
سعادت با بیان اینکه ثبت نام نهایی از متقاضیان حضور در الکامپ از اول خردادماه ۹۶ آغاز می شود، تاکید کرد: در پیش ثبت نام، تقاضای ۶۰ هزار مترمربع فضا داشتیم که با توجه به محدودیت فضای نمایشگاهی نمی توان به این میزان درخواست پاسخ مثبت داد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای از برنامه ریزی برای فروش محصولات سخت افزاری و نرم افزاری همزمان با برگزاری الکامپ خبر داد و گفت: این تصمیم در حد مذاکره است و هنوز نتوانستیم مجوزهای لازم را برای برپایی «الکامپ شاپرز» دریافت کنیم.
وی با اشاره به قرارداد همکاری نمایشگاه سبیت آلمان با الکامپ تهران، تاکید کرد: در حال رایزنی برای برپایی پاویون شرکت های اصلی خارجی در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ تهران هستیم اما هنوز نتیجه مذاکرات نهایی نشده است. اما در حال حاضر شرکت های خارجی که نمایندگی در ایران دارند، برای حضور در الکامپ پیش ثبت نام کرده اند.
سعادت اضافه کرد: هزینه و نرخ غرفه ها برای حضور و شرکت در الکامپ نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com