0  |  0

افتتاح پارک کارآفرینی استان سیستان و بلوچستان

افتتاح پارک کارآفرینی استان سیستان و بلوچستان

به همت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان و شهرداری منطقه یک پارک کارآفرینی استان در پارک فرهنگیان زاهدان افتتاح شد.
حبیب الله سالارزهی در مراسم افتتاحیه گفت: به منظور محقق کردن شعار سال (اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ) نمایشگاهی در طول سال در روزهای پنج شنبه و جمعه پایان هفته تحت عنوان پنج شنبه و جمعه بازار فرهنگ و هنر بر پا خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه و بازارچه نشان دادن استعداد و خلاقیت دانشجویان و کارآفرینان بومی استان در زمینه اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار است .
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان با اشاره به رونق اشتغال زایی از صنایع و فرهنگ استان گفت: غرفه های این نمایشگاه شامل صنایع دستی ،آثار تجسمی و نقاشی، سنگ های قیمتی، ملیله و سوزن دوزی از جمله غرفه های این نمایشگاه است .
وی اظهار داشت: این نمایشگاه صرفاً برای دانشجویان دانشگاه علمی‌کاربردی نیست و از تمامی دانشجویان دانشگاه‌های استان و همچنین دانش آموزان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کرده ایم.
سالارزهی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح فرهنگ کار و کارآفرینی از سنین مدرسه در بین دانش آموزان رواج پیدا کند.
وی افزود: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان با طرح پارک کارآفرین، روستای کارآفرین، مدرسه خلاق و محله کارآفرین توانست در حوزه کارآفرینی نسبت به دیگر دانشگاه‌ها پیشی بگیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com