0  |  0

INOTEX2017 نگاه ویژه ای به حوزه کسب و کارهای نوپا دارد

INOTEX2017 نگاه ویژه ای به حوزه کسب و کارهای نوپا دارد

نمایشگاه فناوری و نوآوری امسال (INOTEX2017) که از دوم تا پنجم خرداد ماه جاری، در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد سعی بر آن داشته تا نگاه ویژه ای به حوزه استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا داشته باشد، از این رو در این نمایشگاه دو پاویون ویژه برای استارتاپ های داخلی و استارتاپ های ایرانیان مقیمم خارج از کشور، در نظر گرفته شده است.
امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس در خصوص این پاویون تخصصی گفت: در نمایشگاه فناوری و نوآوری امسال، تاکید زیادی بر حوزه نوآوری و کسب و کارهای نوپا وجود دارد بر همین اساس یک بخش ویژه برای استارتاپ ها و شرکت های نوپایی در نظر گرفته شده که مدیران و مالکین آن ها متخصصان ایرانی هستند که از کشورهای دیگر به ایران بازگشته اند و کسب و کار خود را در کشور راه اندازی کرده اند.
خالقیان تاکید کرد: در این پاویون که با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد کارآفرینان غیرمقیم در یک جایگاه ویژه امکان استقرار در فضای نمایشگاهی را خواهند داشت و با توجه به حضور در کشورهای دیگر و آشنایی بالا با شیوه های راه اندازی و مدیریت استارتاپ ها به ارایه کسب و کار موفق خود می پردازند.
وی در ادامه به فواید این پاویون اشاره کرد و گفت: کارافرینان ایرانی غیرمقیم در این بخش می توانند فعالیت ها و دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند و علاوه بر معرفی خود جلسات مشاوره های تخصصی استفاده کرده و همچنین شانس خود برای یافتن سرمایه گذار را امتحان کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس اعلام کرد: تا کنون 20تن از کارافرینان ایرانی غیرمقیم و متخصصین ایرانی که از خارج از کشور بازگشته اند آمادگی خود را برای حضور در این پاویون اعلام کرده اند.
ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری"INOTEX" به همت پارك فناوری پردیس معاونت علمی و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دوم خرداد ماه سال جاری مصادف با May 23 آغاز و تا پنجم خرداد ماه میزبان بیش 300 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com