0  |  0

ارائه ۷ ایده برتر در دومین فستیوال تجهیزات پزشکی

ارائه ۷ ایده برتر در دومین فستیوال تجهیزات پزشکی

۷ ایده برتر از ۱۳ مورد در دومین فستیوال تجهیزات پزشکی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷ توسط صاحبان ایده ارائه شدند.
مهندس اکبر قنبرپور در مراسم دومین فستیوال تجهیزات پزشکی اظهار داشت: این فستیوال، هفتمین فستیوال برگزار شده در طی دو سال اخیر بوده است.
وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۴ فستیوال دیگر برگزار خواهیم کرد، افزود: همچنین قرار است ۳ فستیوال کرمان، کرمانشاه و استان مرکزی برگزار شود.
به گفته رئیس مرکز فن بازار ملی ایران خاطر نشان کرد: این فستیوال ها فرصت های خوبی برای سرمایه گذاران فراهم می کنند و تا کنون۱۰ایده برتر در بازار دارایی فکری معامله شده است.
وی اظهار داشت: از معامله ۱۱ تا بیستم طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا سقف ۶۰ درصد معادل پانصد میلیون تومان تسهیلات به ایده ها اعطا خواهد شد.
وی تاکید داشت: بازپرداخت این تسهیلات بدون سود است و تنفس لازم برای تحقق فناوری در نظر گرفته شده است.
ایده های «کمک کننده به عامل زایمان»، «واکر چند منظوره»، «اسفنج شستشو دهنده داخل شکمی»، «اجزا مدولار پروتز زیر زانو»، «تولید پلیت الکتروکوتر جراحی»، « قلم پلاسمایی» و « دستگاه انتقال انواع مایعات به وسایل اندوارولوژی و تمامی عمل های جراحی باز و بسته» در این فستیوال ارائه شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com