5  |  10

درآمدزایی 50 میلیون تومانی بانوی کارآفرین از باغچه خانه

درآمدزایی 50 میلیون تومانی بانوی کارآفرین از باغچه خانه

بانوی تنکابنی ده نوع کاهو را در حیاط منزلش پرورش داد و 50 میلیون تومان درامدزایی کرد.
خانم بوعلی به همراه دخترش در حیاط 400 متر مربعی منزل اش علاوه برایجاد اشتغال سالانه 50 میلیون تومان درامد کسب می کند .
خانم بوعلی با بیان اینکه تا کنون دو نوع کاهو در کشور کشت می شد افزود: من به دلیل علاقه وافری که به این کار داشتم هم اکنون ده نوع کاهو با رنگ های مختلف در مزرعه ام تولید کردم و از آنجائیکه می دانستم انواع رنگدانه که در درمان برخی از امراض همچون سرطان و دیابت بسیار مفید است مشتری های زیادی هم دارد ان را پرورش داده ام .
وی افزود: این نوع کاهو در کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس مشتری های زیادی دارد که در صورت حمایت دولت می تواند ارزاوری زیادی به همراه داشته باشد .
این بانوی تنکابنی که در نظر دارد در اینده مزرعه هزار رنگ با انواع سبزی تولید کند امادگی خود را برای انتقال تجربیاتش به سایر کشاورزانی که صاحب زمین های زیادی هستند اعلام کرد و گفت:کشاورزان می توانند از زمین های شان بیشترین درامد را داشته باشند .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com