0  |  0

دومین اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی کشور برگزار می‌شود

دومین اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی کشور برگزار می‌شود

اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی مردادماه در مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نخبگان، فعالان و بزرگان وب فارسی، توسط کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی برگزار می‌شود.
حمیدرضا همتی ریاست کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی در نشست خبری، اهداف برگزاری این اجلاس ملی را تشریح کرد و گفت: بار دیگر می خواهیم نخبگان، فعالان و بزرگان وب فارسی را برای روزی بزرگ دورهم جمع کنیم.
ریاست کانون محورهای اصلی برگزاری این اجلاس را کسب و کارهای اینترنتی، فناوری های مالی (فین تک)، امنیت سایبری، طراحی و توسعه وب عنوان کرد.
وی زمان برگزاری این اجلاس را مرداد ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: در این اجلاس با همکاری دولتمردان و فعالان بخش خصوصی با برگزاری سخنرانی‌ها و پانل‌های تخصصی به بررسی فعالیت‌های مرتبط در فضای مجازی ایران خواهیم پرداخت.
همتی در پایان با اشاره به علاقه‌مندی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان فضای مجازی به زمینه‌های مورد بحث در این اجلاس خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت شما فعالان عرصه فضای مجازی که الحق از بزرگترین و مهمترین افراد این جامعه هستید بتوانیم مسیر حرکت کشور به سوی تعالی فضای سایبری را تسریع بخشیم.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در بزرگترین گردهمایی توسعه دهندگان فضای مجازی می‌بایست به وب‌سایت اجلاس به نشانی www.pwconf.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۳۴۰۹۰۶ کانون توسعه دهندگان فضای مجازی تماس بگیرند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com