0  |  0

اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی راه اندازی می شود

اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی راه اندازی می شود

دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، فراخوان ثبت نام عضویت در هیات مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی را اعلام کرد.
فراخوان ثبت نام عضویت در هیات مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری صنف کسب وکارهای مجازی برای آن دسته از افراد دارای پروانه کسب در رسته های شغلی کسب وکارهای مجازی و بازاریابی شبکه ای، اعلام شده است.
براین اساس واجدان شرایط باید از امروز ۱۶ خرداد تا ۲۰ روز آینده نسبت به ثبت نام در انتخابات اتحادیه صنف کسب و کارهای مجازی اقدام کرده و در سامانه ایرانیان اصناف (در بخش ثبت نام دواطلبین انتخابات اتحادیه های صنفی) ثبت نام کنند.
اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی در اجرای تبصره (۷) ماده (۲۱) قانون نظام صنفی و ماده (۹) آیین نامه اجرایی این تبصره و انتخاب ۵ نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و دو نفر بازرس (اصلی و علی البدل) ایجاد خواهد شد.
داشتن پروانه کسب معتبر دائم، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای افراد با سابقه عضویت در هیات مدیره از جمله شرایط برای داوطلبان ثبت نام در این فراخوان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com