0  |  0

با تمرکز بر کسب و کارهای نو، دومین «هفته فناوری اطلاعات» برگزار می شود

با تمرکز بر کسب و کارهای نو، دومین «هفته فناوری اطلاعات» برگزار می شود

دومین هفته فناوری اطلاعات با تمرکز بر ایجاد کسب و کارهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات توسط دانشگاه شریف برگزار می شود. دومین جشنواره دنیای فناوری اطلاعات (۲ IT weekend) بیست و دوم تیرماه امسال توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته و آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات این دانشگاه، سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ( پارک فناوری پردیس ) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ( مرکز تحقیقات و مخابرات کشور ) برگزار می شود.
اولین دوره این رویداد دی ماه سال گذشته برگزار شد و امسال این جشنواره با تمرکز روی ایجاد کسب و کار های نوین در حوزه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. قرار است در این رویداد، افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی های کوتاه با مخاطبان به اشتراک بگذارند.
از اهداف اصلی رویداد می توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم­‌افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه ‌مندان به رویکردها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی برای ایجاد کسب کار های نوین و ایجاد اشتغال و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی، توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی کشور اشاره کرد.
هفته فناوری اطلاعات می کوشد تا «ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد.
هدف اصلی IT weekend معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت ایجاد کسب کار های نوین و ایجاد اشتغال است.
معرفی کسب و کار های نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد اشتغال، روایت ایده‌ها برای تقویت انگیزه، خودباوری، اعتماد به‌نفس و الهام‌بخشی به جامعه، ایجاد بستر ارتباط، تبادل نظر و گفتگو میان نوآوران در ایران و سایر نقاط جهان، ایجاد بستری برای آفرینش و پرورش ایده‌های نو و بکر با برنامه‌های گوناگون و افزایش ارتباط ایرانیان خارج از کشور با سرزمین مادری از دیگر اهداف هفته فناوری اطلاعات دانشگاه شریف عنوان شده است.
اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد از طریق مراجعه به http://itweekend.ir ممکن است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com