0  |  0

دفاع ۳ دقیقه‌ای از ایده‌های خلاقانه در دانشگاه امیرکبیر

دفاع ۳ دقیقه‌ای از ایده‌های خلاقانه در دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری موسسه مبادلات آکادمیک آلمان دفتر ایده بازار امیرکبیر نخستین مرحله رویداد «Falling Walls LabTehran » را در دانشگاه صنعتی امیرکبیربرگزار می‌کند.
رویداد« Falling Walls Lab »همه ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود. روند شرکت در این رویداد به گونه‌ای است که بعد از برگزاری رقابت‌های اولیه در کشورهای مختلف، برای شرکت در مرحله نهایی این رقابت‌ها که در ماه نوامبر هر سال برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد.
در سال جاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در روز ۱۸ مهر رقابت مقدماتی این رویداد را در آمفی تأتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهند کرد.
دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پسا دکتری و اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینان که صاحب ایده‌ای در هر زمینه باشند می‌توانند برای شرکت در این رویداد علمی بین المللی از طریق« falling-walls.ideasbazaar.ir »ثبت نام و شرکت کنند.
شرکت کنندگان در این رویداد باید از پروژه تحقیقاتی، طرح‌هایی که توجیه اقتصادی و یا طرح‌های نوآورانه خود در مدت ۳ دقیقه دفاع کنند. منتخبان این رویداد به مرحله نهایی این رقابت که در برلین برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.
مهلت ارسال ایده‌ها تا ۲۹ مرداد ماه تعیین شده است و که با توجه به کمبود زمان، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com