0  |  3

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود: رویداد استارت‌آپ‌ها برای استارت‌آپ‌ها

در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود: رویداد استارت‌آپ‌ها برای استارت‌آپ‌ها

این رویداد کارافرینی پیرامون موضوع «اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان» برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری آن معرفی کسب‌وکارهای جدید برای کمک به کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و تسهیل فرایند‌های آن‌هاست.
در شرایط پیچیده امروز، کسب‌وکار‌ها به شیوه سنتی گذشته قابل بسط نیستند. در حال حاضر علاوه بر تولید که خود می‌تواند مشتمل بر فرآیند‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های گوناگون و مختلفی باشد مباحثی چون مسائل مالی شرکت‌ها، مسائل حقوقی و مالیات، فروش، مطالعات بازار، توسعه محصول و بسیاری مباحث دیگر وجود دارند که برای پاسخ به هر کدام وجود یک کسب‌وکار مستقل، تخصصی و دانش‌بنیان نیاز است.
در این رویداد ما در پی این هستیم تا نخبگان دانشگاهی و کارآفرینان سراسر کشور را بار دیگر فرابخوانیم و از ایشان بخواهیم برخلاف گذشته که تفکرات خلاقانه خود را برای تولید محصولات جدید به کار می‌گرفته‌اند به حجم انبوه کسب‌وکار‌های فعال و حجم وسیع‌تر کسب‌وکار‌های جدید و استارت‌آپ‌های ظهور نکرده نگاه کنند و بیاندیشند چگونه می‌توان کسب‌وکار‌هایی ایجاد نمود که به توسعه کسب‌وکار‌های فعلی بیانجامد یا زمینه‌ای برای ایجاد کسب‌وکار‌ها و استارت‌آپ‌های جدید فراهم آورد؛ و همین اصطلاح را در عنوان برنامه به کار برده‌ایم «استارت‌آپ‌ها برای استارت‌آپ ها»

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com