0  |  0

جشنواره ایده‌های‌برتر و اختراعات مدیریت‌شهری برگزار می‌شود

جشنواره ایده‌های‌برتر و اختراعات مدیریت‌شهری برگزار می‌شود

«چهارمین جشنوارۀ ایده‌های‌برتر و اختراعات مدیریت‌شهری با محوریت تبریز 2018» به‌همت بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی و حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم فناوری و اقتصاد دانش بنیان برگزار می‌شود.
«عمران شهری»، «معماری، زیباسازی و زیبامنظر شهری»، «محیط‌زیست، بهداشت محیط شهری و مدیریت پسماند»، «گردشگری و هنرهای مردمی»، «اقتصاد شهری و درآمد پایدار»، «فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی»، «ترافیک، حمل و نقل بار شهری»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات رسانه»، «بافت‌های تاریخی و میراث ماندگار»، «خدمات شهری و فضای سبز» مهمترین محورهای جشنواره است که در دو بخش ایده و اختراعات برگزار می‌شود و داوری آثار ارسال‌شده به دبیرخانۀ جشنواره نیز توسط بنیاد ملی نخبگان صورت خواهد گرفت.
این جشنواره با محوریت تبریز 2018، با حمایت بنیاد ملی نخبگان و ستاد توسعه علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، شهرداری تبریز و با همکاری دبیرخانه تبریز 2018، بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌شرقی، دانشگاه‌های تبریز، علوم‌پزشکی تبریز، صنعتی‌سهند تبریز، هنر اسلامی تبریز، جامع علمی-کاربردی، آزاد اسلامی، پیام‌نور و فنی‌وحرفه‌ای و پارک علم‌وفناوری استان برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، برگزیدگان بخش اختراعات مانند جشنواره‌های ملی رویش و مطابق آیین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از اختراعات برگزیده کشور از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برخوردار خواهند شد.
متقاضیان می توانند تا تاریخ 15 تیرماه 96 با مراجعه به سامانهhttp://idea2018.tabriz.ir/ نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com