0  |  0

تاثیر شرکت های دانش بنیان بر رشد اقتصادی

تاثیر شرکت های دانش بنیان بر رشد اقتصادی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش شرکت های دانش بنیان در رونق اقتصادی گفت: ایجاد ارزش افزوده حاصل از عملکرد شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار است.
زهرا سعیدی مبارکه گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان یکی از لازمه های توسعه بنیادی و رونق اقتصادی در کشور است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاسیس صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از شرکت های دانش بنیان تاثیرگذار است اما باید پذیرفت برای توسعه اقتصاد باید بیشتر ازگذشته به ظرفیت شرکت های دانش بنیان توجه شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید با استفاده از تکنولوژی های نو محصولاتی در کشور تولید کرد که از توانایی لازم برای حضور در بازارهای جهانی برخوردار باشد.
سعیدی مبارکه افزود: ایجاد ارزش افزوده حاصل از عملکرد شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار است و مانع خام فروشی می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:دولت در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان، باید زیرساخت های لازم را فراهم کند و هچینین امکان ارتباط شرکت‌ های مذکور را با بازار تسهیل کند.
سعیدی مبارکه با اشاره به نقش توسعه شرکت های دانش‌بنیان در ارتقای بهره وری افزود:در حال حاضر وجود نیروی تحصیل کرده و متخصص در کشور می تواند زمینه تقویت شرکت های دانش بنیان را فراهم کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای گسترش اقتصاد دانش‌بنیان باید به ظرفیت های هر منطقه از کشور توجه ویژه شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com