0  |  0

اولین همایش ملی نهادینه سازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی

اولین همایش ملی نهادینه سازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی

اولین همایش ملی نهادینه سازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۶ توسط دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی رامین خوزستان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اهواز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
حوزه های تحت پوشش: مدیریت (عمومی)
برگزار کننده: دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی رامین خوزستان
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: اهواز
امروزه کشورهایی در زمینه اقتصادی در مسیر پیشرفت می باشند که بیش از تکیه بر منابع طبیعی بر دانش و توانایی افراد و منابع انسانی خود تأکید دارند و دانایی محوری و اقتصاد دانشی را که کارآفرینی از بارزترین شیوه های تجلی آن است، سرلوحه خود قرارداده اند. با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال و تولید بیشتر در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین اهمیت نقش آموزش عالی در افزایش بهره وری و عملکرد بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای تولیدی و اقتصادی کشور، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تصمیم به برگزاری" اولین همایش ملی نهادینه سازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی"دارد. نظر به وجود سرمایه انسانی غنی در آموزش عالی کشاورزی از دانشمندان، دانشجویان و تمامی فعالان و علاقمه مندان این بخش، دعوت به عمل می آید تا نتایج پژوهش‌های خود را در قالب مقالات پیرامون محورهای معرفی شده ارسال نمایند.
محورهای همایش:
جایگاه آموزش عالی کارآفرینانه در اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال
آسیب شناسی چالش های پیش روی حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین
ابعاد روان شناختی،جامعه شناسی و فلسفی دانشگاه کارآفرین
شناخت ویژگی ها و عناصر دانشگاه کارآفرین در مقایسه با سایر دانشگاه ها
تجربیات عملی درکارآفرینی دانشگاهی
بین المللی سازی،ارتباطات سازمانی و انتقال دانش در دانشگاه کارآفرین

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سیویلیکا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com