0  |  1

فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی برگزار می‌شود

فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی برگزار می‌شود

فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران واقع در پارک فناوری پردیس این معاونت مهرماه 96برگزار می شود.
مرکز فن بازار ملی ایران فراخوان دریافت طرح ها و اختراعات فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی را با شعار بستری برای تجاری سازی فرصتی برای سرمایه گذاری اعلام کرد.
مركز فن‌بازار ملي‌ايران واقع در پارك فناوري پرديس معاونت علمی با همكاري شركت فرابورس ايران و با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري پس از برگزاري پنج فستيوال در صنعت لوازم خانگي، تجهیزات پزشکی، صنعت موادغذایی ،صنعت پلاستیک وپلیمر و تجهیزات پزشکی (تخصصی) بصورت خصوصی كه به ترتیب در دي‌ماه 94 ، شهریور، دی و اسفند ماه 95 و خردادماه 96 با استقبال گسترده صنعتگران و تولیدکنندگان برگزار شد در نظر دارد اولین فستيوال بازار دارايي فكري را در حوزه نوآوري‌هاي صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی برگزار کند.
محورهای این رویداد را ابزارهای تمرینی و کمک تمرینی رشته های ورزشی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی، تجهیزات توانبخشی ورزشی، شبیه ساز مدل های حرکتی ورزشی و مهندسی پزشکی را شامل می شود.
اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود.
در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.
تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه گذاران (ارزیابی فنی اختراع و تهیه BP خلاصه)؛ تسهیلات خرید/ سرمایه گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران: تسهیلات به میزان 60% قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس و یا سرمایه گذاری مشترک) و تا سقف 5 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه از جمله این حمایت ها هستند.
مخترعان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، مقتضی است فرم ثبت نام را تکمیل و به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع و شناسنامه و کارت ملی حداکثر تا 27 مرداد ماه سال جاری به آدرس پست الکترونیک [email protected] ارسال کنند.
فستیوال نوآوری های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران واقع در پرک فناوری پردیس این معاونت مهرماه 96برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com