0  |  0

ایجاد 6 هزارشغل خانگی درالبرز

ایجاد 6 هزارشغل خانگی درالبرز

زهره حجازی، افزود: در دوره دولت یازدهم 123 هزار و 581 نفر در مراکز کاریابی استان البرز ثبت نام کردند که از مجموع این تعداد73 هزارو 400 نفر به فرصت های شغلی موجود معرفی شدند که در نهایت 35 هزار و 430 نفر به کارگرفته شده اند.
وی اضافه کرد: در دولت دوازدهم تعداد مراکزکاریابی غیردولتی دراستان البرز از 17مورد به 26 مورد و تعداد مراکز مشاوره ای و اطلاع رسانی کارآفرینی دراین مدت از 4 مورد به هشت مورد رسیده است.
حجازی افزود: اکنون تعداد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی در این استان 295 هزار و هشت نفر هستند که این رقم درسال 92، 252 هزارو 598 نفر بوده که 42 هزار و 410 نفر افزایش داشته است.
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز خاطرنشان کرد که حوزه بیمه بیکاری دردولت تدبیر و امید حدود سه هزار نفر کاهش یافته و این رقم به 11هزارو 870 نفر رسیده که نشان دهنده رشد اشتغال دراین استان است.
وی همچنین گفت: نرخ مشارکت در دولت تدبیر وامید در استان البرز به 38 درصد رسیده که این رقم درسال 92، 37 درصد بوده که افزایش یک درصدی مشارکت نیروی کار در اقتصاد استان البرز را نشان می دهد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com