0  |  0

فراخوان واگذاری غرفه به دانش آموختگان کارآفرین فرش در نمایشگاه 26‏

فراخوان واگذاری غرفه به دانش آموختگان کارآفرین فرش در نمایشگاه 26‏

روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران اعلام کرد به منظور حمایت از دانش آموختگان کارآفرین در رشته فرش، برای علاقه مندانی که در یکی از حرفه‌های مرتبط با ‏تولید فرش اشتغال دارند و با کارآفرینی مناسب کسب و کار موفقی راه انداخته و اشتغالزایی کرده‌اند، در ‏محل نمایشگاه فرش دستباف تهران غرفه رایگان واگذار می کند. 
متقاضیان مشارکت در نمایشگاه در صورت تمایل می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک تنها از طریق پرتال مرکز ملی فرش ایران به نشانی تا 1396/05/04 اقدام کنند.
مدارک لازم به این شرح است :
- مدرک شغلی معتبر (پروانه تولید متمرکز یا غیرمتمرکز، جواز کسب واحد صنفی، کارت شناسایی واحد طرح و نقشه و...)
- ارایه مدرک تحصیلی (کاردانی، کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در یکی از شاخه های فرش دستباف) 
- یک قطعه عکس 4*3
- رزومه کاری شامل: (سابقه فعالیت، میزان اشتغال ایجاد شده، میزان تولید سالانه کالا و یا خدمات، گواهینامه ها و تقدیر نامه های اخذ شده) 
‏ لازم به ذکر است؛ با توجه به محدودیت فضای قابل واگذاری، (مساحت قابل واگذاری: 12 مترمربع) اولویت با کسانی است که دارای رزومه کاری قویتر بوده و همچنین در سال های قبل از امکان غرفه رایگان استفاده نکرده باشند.
 به تقاضاهایی که فرم ثبت نام آنها به صورت کامل تکمیل نشده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد و همچنین متقاضیان حق واگذاری غرفه را به دیگران ندارند.
بیست وششمین نمایشگاه فرش دستباف ایران ؛یکم تا هفتم شهریور 1396 برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com