0  |  0

حمایت از کسب و کار بنگاه‌های صنعتی و تجاری و وب سایت ها

حمایت از کسب و کار بنگاه‌های صنعتی و تجاری و وب سایت ها

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از برگزیدگان اولین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی، ‌معدنی و تجاری حمایت می‌کند.
حسام خانکشی زاده مسئول پیگیری امور اجرایی این صندوق با اشاره به برنامه حمایت از توسعه کسب و کار الکترونیکی بنگاه‌های صنعتی گفت: پیرو مذاکرات و توافقات به عمل آمده با دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، صحا آمادگی خود را جهت حمایت از طرح‌های برگزیده اولین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی،‌ معدنی و تجاری اعلام کرد.
وی تاکید کرد: دومین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی،‌ معدنی و تجاری که با هدف معطوف کردن توجه مدیران ارشد فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری به وضعیت پورتال و وب‌سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها برگزار می شود، می‌تواند زمینه استقرار و توسعه دولت الکترونیک در کشور را گسترش دهد.
مسئول پیگیری امور اجرایی صحا افزود: همچنین برگزاری جشنواره و معرفی برگزیدگان آن به عنوان الگوهای موفق در استفاده از فضای وب و مجازی در پیشبرد اهداف صنعتی و تجاری بنگاه‌ها می تواند باعث پیشرفت سایر واحدها شود. البته تبادل و اشتراک تجربیات شرکت‌ها هم می تواند از دیگر دستاوردهای این جشنواره باشد.
خانکشی‌زاده درباره چگونگی حمایت صحا از طرح‌های برگزیده اولین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی،‌ معدنی و تجاری تصریح کرد: طرح‌های برتر این جشنواره به شرط داشتن توجیه فنی و اقتصادی می‌توانند از تسهیلات مالی صحا بهره مند شوند و صحا پس از بررسی لازم، از برنامه‌های توسعه‌ای بنگاه‌ها برای وب‌سایت‌هایشان حمایت لازم را به‌عمل خواهد آورد.
وی افزود: همچنین طی رایزنی‌های صورت گرفته قرار است سایر شرکت‌کنندگان در جشنواره با تایید مسئولان برگزاری هم از حمایت‌های صحا بهره‌مند شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com