0  |  0

بانک جهانی به زنان کارآفرین وام می‌دهد

بانک جهانی به زنان کارآفرین وام می‌دهد

بانک جهانی برنامه اعطای وام برای پشتیبانی از زنان کارآفرین در کشورهای توسعه یافته را فعال کرد.
،بانک جهانی روز شنبه برنامه اعطای وام برای پشتیبانی از زنان کارآفرین در کشورهای توسعه یافته را فعال کرد. این وام با تلاش دختر ریس جمهور آمریکا، ایوانکا ترامپ ایجاد شد.
بانک جهانی مقدار سرمایه‌گذاری اولیه برای پروژه‌ها را ۳۲۵ میلیون دلار اعلام کرد که شامل کمک های مالی بزرگی از کشورهای آلمان، آمریکا، عربستان سعودی، و امارات متحده عربی است.
رییس بانک جهانی، جیم یونگ کیم گفت: ما امیدواریم که این به یک صندوق چند میلیارد دلاری برای حمایت از زنان کارآفرین تبدیل شود.
بانک جهانی همچنین اعلام کرد که این برنامه وام با دولت‌ها همکاری خواهد کرد تا قوانین و مقرراتی که شرایط را برای زنان کارآفرین دشوار کرده اصلاح شوند و موسسات مالی را برای ایجاد شرایط برابر در شرکت‌هایی که ایجاد می‌کنند، تشویق کنند

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com