0  |  1

در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود: رویداد بین‌المللی ایده‌پردازی

در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود: رویداد بین‌المللی ایده‌پردازی

دانشگاه صنعتی امیرکبیر رویداد بین المللی ایده پردازی را که هرساله در کشور آلمان برگزار می‌شود، برگزار خواهد کرد.
رویداد« Falling Walls Lab» همه ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود و در آن بعد از برگزاری رقابت‌های اولیه در کشورهای مختلف، نفرات برتر به این رویداد که در ماه نوامبر هر سال برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
در سال جاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده‌بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در روز ۱۸ مهر ماه رقابت مقدماتی رویداد « Falling Walls Lab Tehran » را برگزار می‌کند.
دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پسا دکتری و اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینان که صاحب ایده‌ای در هر زمینه باشند می‌توانند برای شرکت در این رویداد علمی بین‌المللی از طریق falling-walls.ideasbazaar.ir ثبت نام کنند.
در صورت انتخاب اولیه طرح‌های ارسالی، صاحبان ایده باید در روز رویداد در مدت ۳ دقیقه از ایده خود دفاع کنند. منتخب این رویداد به مرحله نهایی این رقابت که در برلین برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.
بر اساس اعلام دبیرخانه نخستین مرحله رویداد Falling Walls Lab Tehran تاکنون بیش از ۳۰ ایده برای شرکت در این رویداد بین‌المللی ارسال شده است. علاقه مندان شرکت در این رویداد تا آخر مرداد فرصت دارند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.
مهلت ارسال ایده‌ها تا ۲۹ مرداد ماه اعلام شده است که با توجه به کمبود زمان،تمدید نخواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com