0  |  0

باید زیرساخت های لازم برای کسب و کار اینترنتی فراهم شود

باید زیرساخت های لازم برای کسب و کار اینترنتی فراهم شود

وزیر ارتباطات گفت: ما باید زیرساخت های لازم برای شرکت‌هایی که کسب و کارشان اینترنتی است را فراهم کنیم تا آنان با استفاده از شبکه ملی اطلاعات به فعالیت بپردازند.
محمود واعظی، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به برگزاری جشنواره الکامپ گفت: در این زمینه کارهای زیربنایی زیادی انجام شده و همچنین فاز سوم شبکه ملی اطلاعات را در آنجا عرضه خواهیم کرد و یک عنایت ویژه ای هم به استارت آپ ها داریم نیروهای جوانی داریم که فعالیت خود را به ویژه در بخش کسب و کارهای الکترونیک.
وی افزود: ما باید زیرساخت های لازم برای شرکت‌هایی که کسب و کارشان اینترنتی است را فراهم کنیم تا آنان با استفاده از شبکه ملی اطلاعات به فعالیت بپردازند.
وزیر ارتباطات ادامه داد : با توجه به اینکه این موضوع یک کسب وکار جدید است و ما مصوبات و قانون به اندازه کافی نداریم باید قانون مادر برای آن تصویب کنیم به همین جهت ما روز گذشته جلسه ای دو ساعت ونیمه با فراکسیون اشتغال مجلس برگزار کردیم و حدود ۱۲ نفر از بزرگان کسب وکار الکترونیک نیز با حضور در این جلسه توضیحاتی را ارائه کردند و در نهایت کمیته مشترکی متشکل از دولت ٬ مجلس و بخش خصوصی تشکیل شد.
واعظی خاطر نشان کرد: مهم ترین هدفی را که ما در دولت دنبال می کنیم این هستش که اگر کسب وکارهای الکترونیکی در حال گسترش است لطمعه ای به کسب و کارهای سنتی نزند و این خیلی مهم است که ارتباطی میان این دو پدید آید.
وزیر اطلاعات درباره حضور در کابینه اظهار داشت: صحبت در اینباره زود است وحضور مجدد بنده در اختیار رییسجمهور خواهد بود.
وی پیرامون شبکه ملی اطلاعات افزود: جلسات بسیار منظم بود و روزه دوشنبه هم جلسه مفصلی با حدود ۵۰ شرکت مختلف داشتیم و امیدوار هستیم تا پایان این ماه فاز سوم ان راه اندازی شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com